ღღღدختري ازسحرگاه غمღღღ

ღღღدختري ازسحرگاه غمღღღ
انتظار داشتن از بعضیا،حکایت شرط بستن رو خره تو مسابقه اسب دوانی..
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خلوتگاه من و آدرس love-tanha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

شبها که طلوع می کند خورشید

 

 

 

 

 

به خستگی ها سپاس می گویم

 

 

 

 

 

بی شمارش دقیقه ها

 

 

 

 

 

در تردد رویا شناور می مانم

 

 

 

 

 

تا دیری دیگر

 

 

 

 

 

تا غروب خورشید در صبح

 

 

 

 

 

شب هاکه می گشاید راز

 

 

 

 

 

از پس پشت خاطره ها

 

 

 

 

 

چیزی نو زاده می شود هر دم

 

 

 

 

 

به آغازیدن ها سپاس می گویم

 

 

 

 

 

شب ها حس می کنم هستم

 

 

 

 

 

و در لا به لای وجودم

 

 

 

 

 

حس می کنم که هنوز هستی

 

 

 

 

 

در سکوتی نه چندان دلچسب

 

 

 

 

 

با نگاهی نه چندان بی درد

 

 

 

 

 

به خاطر بودنت سپاس می گویم!

 

 



نظرات شما عزیزان:

baran
ساعت22:25---16 آبان 1391
سلااااااااااااااام بر دوس جونیه عزیز...
خووووووفی؟
وبت محشره ه ه ه ...
بهم سربزن...بای


امین حیدری
ساعت21:53---29 فروردين 1391
سلام
این متن خیلی قشنگه
با اجازه ات گذاشتم تو وبم
بعد برای همه اونایی که از بودنشون سپاسگذارم ایمیل کردم
به وبم سر بزن
از وبت خیلی خوشم اومد


رحمت الله
ساعت21:17---7 اسفند 1390
هوای چشمای تو بارونیه ... چشمای تو غرق پشیمونیه

میخواستی دنیا رو پریشون کنی ... تمام عاشقا رو مجنون کنی

رفتی و با دستای خالی از عشق ... اومدی با خواب و خیالی از عشق

اما با اینکه من ازت دلخورم ... محاله چشماتو به غم بسپرم

آهای غریبه با من ... لیلیه سر به دامن

الهه ی غم نباش... نمک رو زخمم نپاش






کوره ی آتیش من ... گریه نکن پیش من

دلم نداره با تو ... طاقت گریه هاتو ...


ali
ساعت17:39---24 بهمن 1390
سلام جالب بود لینکت کردم لینکم کن ادرس من :neginrayaneh.loxblog.com
موضوع لینک من :عکس داریم از همه نوع


عسل پاکدامن
ساعت15:54---23 بهمن 1390
سلام عزیزم
وبت عالیه
موفق باشی


mobin
ساعت20:08---22 بهمن 1390
با سلام لينك شديد لطفا من را هم لينك كنيد
با تشكر


mahsa
ساعت11:42---22 بهمن 1390
سلام ...خوبي؟من شمارو لينك ميكنم خوشحال ميشم شما هم منو با عنوان دوستت دارم... لينك كني..در ضمن وبلاگ زيبايي داري..به وب منم سر بزن و نظر بده خوشحال ميشم...منتظرتم..ديرنكنيا...به اميد ديدار

حسین ع خاموش
ساعت13:10---21 بهمن 1390
سلام دوست عزیز و زنده باشی با وبلاگ زیبایت من وبلاگ تان لینک کردم و اگر وبلاگ مرا هم لینک کنید خیلی خوشحال میشم
ممنون.


♣ΛЯ¶ą♣
ساعت12:13---21 بهمن 1390
سلام عزیز ممنون که به وب من سر زدی من لینکت میکنم شما هم اگر مایل بودید من رو با اسم اسمان ابی لینک کنید مرسی
در ضمن من یه سایت هم دارم اگه بیای خوشحالم میکنی اینم ادرسش
www.biatochat.com


$$
__$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((?))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((?))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((?))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((?))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤
__$¤______________¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤?¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤?¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤?¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$?$$$¤¤?¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________?$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$
_____$$$$$__$$$$
______$$$$$__$$$$


AMIR
ساعت11:59---21 بهمن 1390
من امدم دستت طلا عزیز مواظب باش کاری هسا انجام بدم

ترنم
ساعت11:35---21 بهمن 1390
_______________ %%
______________ %%%
_____________ %%%%%
____________ %%%%%%
_____________ %%%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%__%%
_____________ %%%__%__%
_____________ %%%___%__%
_____________ %%%___%___%
_____________ %%%___%____%
_______ %%____%%%__%____%
______ %__%__%%%%%%__%%
______ %___%%_____%____%%
_______ %____%%%%%_%%
________ %___________%%
_________ %_________%%
_________ %%__سلام___%%
________ %%_________%%%
_______ %%___من آپم____%%%
______ %%______زود بیا_____%%
_____ %%_______منتظرم_____%%
_____ %%__________________%%
_____ %%%________________%%
______ %%_______________%%%
_______ %%%____________%%%
_________ %%%%________%%%
___________ %%%%%%%%%


صادق
ساعت11:24---21 بهمن 1390
معشوقه ام عاشق منم زان در پی ات دیوانه ام در بی کسی بی صحبتی بی هم نفس افسانه ام

نالان مکن چونش بگو در پر غمی مستانه ام مستم ز تو ای جان پناه از درد تو خمخانه ام

تا کی گریز از من کنی کامی بده جانانه ام حسرت در این دریای دل تا پر کنی پیمانه ام

.
.
.
منتظر تبادل درد


باران
ساعت11:17---21 بهمن 1390
سلام گلم منم از وبت خوشم اومد لینکیدمت منو با *دهکده ی غم* بلینک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ღمتن عاشقانهღ
برچسب‌ها: سپاسسكوتبودنبي دردنگاهحسوجودم
[ جمعه 21 بهمن 1390 ] [ 10:39 ] [ ღღღغريبهღღღ ]
درباره وبلاگ

عشق چیست که همه از آن میگویند؟ ع : عبرت زندگی ش : شلاق زمانه ق : قصاص روزگار اما افسوس و صدافسوس که شلاق زمانه را خوردم قصاص روزگار را کشیدم! اما عبرت نگرفتم. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿ ❤✿❤ ✿ ❤✿ ❤✿ ___*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* _______________,*-:¦:-* ___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* _______________,*-:¦:-* ___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* ........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸ ___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ نبارباران عاشقانه اش نكن...من واو...ما نشديم................................... خوشحال میشم ازاینکه نظرتونو درمورد وبم بدونم ........................................... ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ …...................................…,•’``’•,•’``’•, ......................................…’•,`’•,*,•’`,•’ ..........…................................`’•,,•’` …...........................…,•’``’•,•’``’•, …...........................…’•,`’•,*,•’`,•’ ...…........................…....`’•,,•’` …..................…,•’``’•,•’``’•, .....................…’•,`’•,*,•’`,•’ .....................…....`’•,,•’` …..........…,•’``’•,•’``’•, ..........……’•,`’•,*,•’`,•’ ........……......`’•,,•’` ….…,•’``’•,•’``’•, ....…’•,`’•,*,•’`,•’ ....…....`’•,,•’ ___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ …...................................…,•’``’•,•’``’•, ......................................…’•,`’•,*,•’`,•’ ..........…................................`’•,,•’` …...........................…,•’``’•,•’``’•, …...........................…’•,`’•,*,•’`,•’ ...…........................…....`’•,,•’` …..................…,•’``’•,•’``’•, .....................…’•,`’•,*,•’`,•’ .....................…....`’•,,•’` …..........…,•’``’•,•’``’•, ..........……’•,`’•,*,•’`,•’ ........……......`’•,,•’` ….…,•’``’•,•’``’•, ....…’•,`’•,*,•’`,•’ ....…....`’•,,•’` ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ _@@@@@@@@@@@@__ _@@@@@@@@@@@@__ _______________________ ________@@@__________ ______@@___@@_______ _____@@_____@@______ ____@@_______@@_____ ___@@_________@@____ ___@@_________@@____ ____@@_______@@_____ _____@@_____@@______ ______@@___@@_______ ________@@@__________ _______________________ ___@@@_______@@@___ ___@@@_______@@@___ ___@@@_______@@@___ ___@@@_______@@@___ ___@@@_______@@@___ ___@@@_______@@@___ ____@@@_____@@@____ _____@@@___@@@_____ _______@@@@@________ _______@@@@@________ _______________________ ____@@@@@@@@@____ ____@@@@@@@@@____ ______________@@@____ ______________@@@____ ____@@@@@@@@@____ ____@@@@@@@@@____ ______________@@@____ ______________@@@____ ____@@@@@@@@@____ ____@@@@@@@@@____ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ گفت:بگو ضماير را!...گفتم:من...من...من...گفت:فقط من؟؟؟...گفتم:بقيهه رفتن....
امکانات وب